~O boże moja głowa ..~Powiedziałaś widząc ostre światło...
-gdzie ja jestem?_ Poczułaś czyjąś rękę na swojej.
-t.i?! TY żyjesz! TY ŻYJESZ! DZIĘKI BOŻE! LIAM ONA ŻYJE! LOUIS!!! AAAAA!!! - Zayn był w 7 niebie. Skakał po pokoju jak szalony.
- Co mi..- nie dokończyłaś bo zwymiotowałaś prosto do dużej, szarej miednicy, którą Zayn podłożył ci w samą porę.
- Co się ze mną dzieje?- Zapytałaś. W drzwiach zobaczyłaś 2 sylwetki. Tylko 2. Był to Liam i Niall. Zayn siedział przy łóżku. - Zayn..- wymamrotałaś.
-tak?-
-gdzie... no wiesz Harry i Louis?- Zapytałaś drżącym głosem.
- oni,..., - Wtrącił się Liam. - Oni.. Harry jest zły na siebie, uważa, że to jego wina a Lou... Lou no wiesz jest na ciebie nieźle wkurwiony... -Powiedział.
- wiem.. -
- Ale ja... nie rozumiem. - Powiedziała Horan - dlaczego chciałaś się zabić?! Dlaczego chciałaś nam to zrobić?! Wiesz ile dla nas znaczysz?!- Krzyczał.
- Proszę, nie krzycz..- Powiedziałaś łapiąc się za głowę.
- Będę krzyczeć! Chciałaś się zabić! - Kontynuował.
- Bo mam dość życia! Cały czas tylko wszystko wam psuje! Zayn nie chce jeździć w trasy, bo się o mnie martwi! Zajmuję wam tylko waszą osobistą przestrzeń! Directioners mnie nie nawidzą! Lou mnie nienawidzi! - Mówiłaś i wybuchłaś płaczem. Zayn i Liam cie przytulili. Niall patrzył w ziemię.
- t.i ja przepraszam. - Powiedział patrząc w ziemię, lub na parę białych suprów.
- Nie! to ja przepraszam. -powiedziałaś. Przekręciłaś się na drugi bok i zasnęłaś.\
Ugh miałam to kończyć, ale mi się nie chce zaczynać nowego.
T.i żyje! Cieszycie się? Mi to obojętne. Sukva z niej ;*
12 kom NEXT
nareszcie jest nowa część! Jak ja sie ciesze!
OdpowiedzUsuńświetne jak zawsze.
Next
Ja tam sie cieszę że żyje :D Czy ja wiem czy suka z niej ;p No nic czekam na kolejny ♥
OdpowiedzUsuńKurde!! Żyje...
OdpowiedzUsuńnext juz chce <3
OdpowiedzUsuńczemu!!?!??! czemu!?!?!? czemu!?!?!? jakby umarła to by było zajebiście, ale trudno... w sumie jeszcze nic straconego :P
OdpowiedzUsuńhuech jeszcze zdąży zginąć ^^
Usuńnext
OdpowiedzUsuńdawaj nexta plz :)
OdpowiedzUsuńNeeexxxtttt!
OdpowiedzUsuńdalej bo nie mogę się doczekać...
OdpowiedzUsuńgo go go
OdpowiedzUsuńona żyje hura hura
OdpowiedzUsuńOmg pisz dalej jesteś cud miód i malina hihi ;*
OdpowiedzUsuńHaha Nie. Jestę tępa, gruba, brzydka ~~~
UsuńPozdrawiam.